7 روز هفته، حتی روزهای تعطیل منتظر صدای گرم شما هستیم

  • Info@ara-service.com
  • 021-22504188

با مشکلات موتور ماشین لباسشویی و انواع آن آشنا شوید

با مشکلات موتور ماشین لباسشویی و انواع آن آشنا شوید

می دانیم که از مشکل سازترین بخش های این دستگاه موتور ماشین لباسشویی می باشد. موتور به بخش مرکزی ماشین لباسشویی گفته می شود که در صورت خرابی قطعا کل سیستم را از کار می اندازد. مشکلات موتور ماشین لباسشویی گاه از برق رسانی نامناسب است و گاه به دلیلی آژیتاتور و همینطور پمپ است .امروز قصد داریم در خصوص موتور ماشین لباسشویی ، انواع آن و همینطور مشکلاتی در این مسیر پیش روی افراد قرار می گیرد. صحبت کنیم. در نمایندگی ما تعمیرات لوازم خانگی به خصوص تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ به صورت دقیق و کامل صورت می گیرد.

پمپ نشدن آب اولین مشکل موتور ماشین لباسشویی
عموما دیده می شود که ماشین نمی تواند به درستی آب را به داخل و یا خارج پمپ کند یا بچرخاند. در صورتی که چنین اتفاقی رویت شود به احتمال بسیار زیاد مشکل از موتور ماشین لباسشویی است. البته گاه نیز دیده می شود که موتور سالم است اما سوییچ درب دچار مشکل شده است.

گزینه دیگر در خصوص پمپ شدن آب است، یک اتصال دنده پلاستیکی وجود دارد که محور موتور را به طور دقیق با بخش مربوطه متصل می کند اگر این رابط شکسته باشد تنها راه حلی که وجود دارد این است که رابط پاره شده است و موتور درایو ماشین لباسشویی به درستی کار نمی کند.

گاه بد کار کردن موتور ماشین لباسشویی سبب می شود که آب پمپ شود اما دستگاه به درستی کار نکند. در ماشین لباسشویی بخشی به اسم درایو موتور قرار دارد که در دو جهت حرکت می کند، گاه دیده می شود که موتور درایو ماشین لباسشویی نمی تواند به دو سمت بچرخد و در نهایت فقط به یک سمت چرخیده و در نهایت چنین ایرادی از دید تیم های تعمیرات ماشین لباسشویی منجر به تعویض موتور خواهد شد.

عدم چرخش لباس ها به دلیل خرابی موتور ماشین لباسشویی
یکی دیگر مشکلاتی که از عدم کارکرد صحیح موتور لباسشویی دیده می شود درست کار نکردن همزن است. در واقع این بخش که آژیتاتور نامیده می شود برای این طراحی شده است که لباس ها قبل از اینکه دستگاه شروع به کار کند درون آب بچرخند، اگر موتور درایو ماشین لباسشویی به درستی کار نکند این مشکل ایجاد می شود. البته عدم چرخش می تواند از خرابی کلاچ ها و یا پاره شدن تسمه ها صورت گیرد.

موتور ماشین لباسشوییعدم خشک شدن لباس به دلیل ایراد موتور ماشین لباسشویی
می دانیم که ماشین های لباسشویی بخشی دارد که در نهایت لباس ها را با 80 درصد خشکی عرضه می کند، گاه دیده می شود که لباس ها پس از اتمام کار خیس هستند. به این صورت باید به عدم کارکرد صحیح موتور درایو ماشین لباسشویی شک کرد. در واقع گاه رابط موتور دچار مشکل می شود و در نهایت سبب پوسیدگی تسمه خواهد شد.

دیگر مشکلات موتور ماشین لباسشویی
گاه ماشین لباسشویی در هر دور نمی تواند چرخش کامل داشته باشد در این صورت قطعا باید موتور درایو ماشین لباسشویی عوض شود ، در این صورت باید با تیم های تعمیرات موتور ماشین لباسشویی ارتباط بگیرید.

موتور ماشین لباسشویی در انواع مختلفی وجود دارد که بستگی به مشخصات و کیفیت کار بر روی دستگاه نصب می شود. به طور کلی انواع موتور ماشین لباسشویی شامب ،موتور معمولی که تسمه زغالی نیز نامیده می شود، موتور دیجیتال اینورتر، موتور گیربکسی و موتور تسمه ای مگنتی از دیگر گزینه هایی است که در این مسیر دیده می شود.

اشتراک گذاری :

دیدگاه خود را بنویسید

اینستاگرام

به روزترین مطالب تعمیرات

تلگرام

آخرین مطالب در مورد تعمیرات

ساعت کاری آرا سرویس

شنبه تا جمعه - 8:00 - 22:00

تهران. پاسداران

پاسدارن. میدان هروی. خیابان ساقدوش. خیابان زندی 2
تماس با کارشناسان