7 روز هفته، حتی روزهای تعطیل منتظر صدای گرم شما هستیم

  • Info@ara-service.com
  • 021-22504188

تعمیر ماکروفر بوش

bosch microwave ara-service

تعمیر ماکروفر بوش


تعمیرات ماکروفر بوش


شرکت بوش (BOSCH) در سطح جهانی بخاطر رویکرد نوآورانه خود در زمینه طراحی محصول ، مشهور هستند . بوش همیشه در تلاش است تا محصولی ایجاد کند که در همه زمینه های زندگی روزمره کمک کند و این شامل مجموعه ای از لوازم خانگی و آشپزخانه مورد اعتماد است. اجاق های ماکروفر بوش به دلیل قابلیت اطمینان و کیفیت بالا مشهور هستند.


Bosch picks up stake in SUN Mobility | Deccan Herald


در صورت نیاز به تعمیر ماکروفر بوش چطور تشخیص بدیم ؟


لطفاً مطمعن بشید که کتابچه راهنمای ماکروفر بوش رو به درستی بررسی کردین تا مطمعن شوید مشکل چیه و بدون چه نکاتی رو برای رفع مشکل انجام بدین . در غیر اینصورت برای کمک و عیب یابی دستگاه با ما و تیم تکنسین ما در ارتباط باشید . برای پشتیبانی از عیب یابی یا برنامه ریزی بازدید از طریق لینک تماس با ما در ارتباط باشید .

به تعمیرکار مایکروفر بوش نیاز دارم


عیب یابی و تعمیرات ماکروفر بوش


اگر ماکروفر چرخش نداشته باشه چه کاری می تونم انجام بدم؟ اگر چرخان صفحه ماکروفر شما نمی چرخد ، لطفاً مطمئن شوید که هیچ مواد غذایی یا اجسامی وجود نداره که مانع حرکت اون بشه. چرا ماکروفر من سر و صدا میکنه ؟ اگر ماکروفر شما سر و صدایی ایجاد میکنه  ، صدا از مگنترون تولید کننده ماکروفر میاد. این صدا طبیعیه و هیچ دلیلی برای ترس و دلهره وجود نداره.


بررسی تعدادی از خطا ها در تعمیر مایکروفر بوش


  1. کد : پیام خطا 95H در صفحه نمایش شما پدیدار میشه و دستگاه بعد از شروع به کار خاموش میشه برای حل این مشکل درب دستگاه رو باز کرده و دوباره به خوبی ببندین.
  2. کد: پیام خطای723E در صفحه نمایش . درب دستگاه رو خوب نبستید . باز کنید و دوباره ببندید .
  3. کد: پیام خطا 1Er در صفحه نمایش ایجاد میشود . چون سنسور دمای دستگاه خراب شده .
  4. کد: پیام ارور 11Er در صفحه نمایش ظاهر میشه. دکمه ی برد اتصال کوتاه شده چون دکمه ها کثیف هستند یا بر روی برد دستگاه اتصال کوتاه انجام شده انجام شده.
  5. کد: پیام ارور 4Er برروی دستگاه دلیلش گرم شدن بیش از حد دستگاه در حین کارکردن ک شما میتونید با خاموش کردن و جداکردن از برق برای خنک شدن دستگاه ایم مشکل رو حل کنید.
  6. کد: پیام خطا 18Er که این کد نشان دهنده ایجاد نقص فنی در دستگاه شماست که با کمک شرکت تعمیرات آراسرویس میتونید این مشکل و باقی مشکلات رو حل کنید .

ara-service- bosch microwave


برای تمیز کردن ماکروفر بوش چکار کنیم ؟


یکی از مهم ترین عواملی که میتونه طول عمر دستگاه شمارو افزایش بده تمیز نگاه داشتن داخل ماکروفره که از از خرابی اون جلوگیری میکنه و هم به زیبایی اون کمک میکنه . در اینجا به شماخواهیم گفت چطوری دستگاه خودتون رو تمیز کنید که بهترین نتیجه رو بگیرین . ابتدا دستگاه رو از برق جدا کنید . داخل دستگاه رو اسپری تمیز کننده بدون املاح آغشته کنید . بعد از 20 دقیقه به مواد درون دستگاه بود به وسیله ابر داخل دستگاه رو بشورید . سپس با یک دستمال کف ایجاد شده در داخل دستگاه رو بگیرید . بعد از خشک شدن کامل دستگاه رو  به برق متصل کنید . یک کاسه آب داخل دستگاه گذاشته و آب زمانی که جوشید دستگاه رو خاموش کرده و درب دستگاه رو باز نکنید تا بخار آب بوی مواد شوینده رو از داخل دستگاه بگیرد. و در ضمن برای تمیز نگه داشتن ماکروفر غذا هارو با درپوش پلاستیکی درون دستگاه بزارید.


آراسرویس تعمیری مطمعن و بصرفه


آرا سرویس شرکت تعمیر لوازم خانگیه . ما درک می کینم که خرابی مایکروفر شما چقدر می تونه باعث ناراحتی شما بشه . تیم تعمیرات ما خدماتی سریع و مطمئن ارائه میده. مهندسین مایکروفر بوش ما کاملاً آموزش دیده و مورد تأیید ما هستن . اطمینان حاصل کنید که همه تعمیرات ما از بالاترین کیفیت و به طور کامل تضمین شدس. در آرا سرویس ما تعمیرات رو با قیمت ثابت ارائه می دهیم . قیمتی که ما نقل می کنیم ، قیمتیه که برای مایکروفر بوش راه اندازی میشه . در مجموع دلایل خرابی ماکروفر بوش BOSCH بسیار زیاده  ولی اصلا جای نگرانی نیست.

من به تعمیرکار ماکروفر بوش نیاز دارم

دیدگاه خود را بنویسید

اینستاگرام

به روزترین مطالب تعمیرات

تلگرام

آخرین مطالب در مورد تعمیرات

ساعت کاری آرا سرویس

شنبه تا جمعه - 8:00 - 22:00

تهران. پاسداران

پاسدارن. میدان هروی. خیابان ساقدوش. خیابان زندی 2
تماس با کارشناسان