7 روز هفته، حتی روزهای تعطیل منتظر صدای گرم شما هستیم

  • Info@ara-service.com
  • 021-22504188

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش

dishwasher ara-service

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش


تعمیر ماشین ظرفشویی بوش


ماشین ظرفشویی چیزی فراتر از یک وسیله است. این یک صرفه جویی در وقت ، وسیله قابل اعتماد ، یک کمک کننده دقیق ، یک ضدعفونی کننده قابل معرکه .

همه ما احساس جمع شدن ظروف در آشپزخانه رو در حالی که میزبان شام برای دوستان هستیم میدونیم.

این یک دردسره اما ماشین های ظرفشویی میتونن نگرانی شمارو برطرف کنند و می تونید به مهمانی برگردید و از اون لحظات گرانبها در کنار عزیزانتون لذت ببرید.

ara-service Dishwasher


شستشوی راحت ظروف با ماشین ظرفشویی هوشمند بوش


با یک ماشین ظرفشویی هوشمند می تونید زمان و وضعیت چرخش دستگاهتون رو کنترل کنید  ،

با کنترل از راه دور قفل کنید و قفل رو باز کنید و به طور خودکار مواد شوینده رو دوباره مرتب کنید. بعلاوه ، در صورت جلوگیری از شستشوی کاملاً بی عیب و نقص در پایان بار ، هشدارهایی دریافت میکنید.

ماشین ظرفشویی هوشمند بوش با Wi-Fi داخلی

فناوری Wifi در ماشین ظرفشویی تعبیه شده و این امکان رو به دستگاه میده که بتونه هشدارها ، کنترل ها ، و اعلان هارو مدیریت کنه.

هنگام خرید ماشین ظرفشویی بوش به چه نکاتی دقت کنیم ؟

از اندازه و رنگ ، تا گزینه های انعطاف پذیری و ویژگی های خشک کردن و غیره و اطمیمنان از صحت اصل بودن کالا در تصمیم گیری هاتون برای خرید استفاده کنید.

 کدام سبک دسته ماشین ظرفشویی را دوست دارید؟

ما طیف وسیعی از سبک های دسته را برای انتخاب داریم (دسته جیب و دسته های میله ای مورد علاقه مشتری است!)

میله ای – کلاسیک و سنتی ، و محلی برای آویز کردن حوله های ظرف برای کسانی که دوست دارن حوله های دستی داشته باشن فراهم می کند

فرورفتگی – دستگیره فرو رفته گزینه خوبی برای کسانی است که کنترلهای جلویی رو دوست دارن ، در حالی که ظاهری غیرمجاز دارن.

اسکوپ – یک طراحی کلاسیک ، دسته اسکوپ دارای کنترل های جلویست

پانل سفارشی – ماشین ظرفشویی های آماده پنل ما را می توان با یک پانل سفارشی مجهز کرد تا با بقیه کابینت شما ترکیب شود تا نهایت زیبایی را به جلو بکشید.

چه رنگی رو برای ماشین ظرفشویی خود ترجیح میدید ؟

محبوب ترین پوشش این برند فولاد ضد زنگه که بی انتها و براقه .  یک پایان متنوع برای طیف وسیعی از سبک های آشپزخانه. ماشین های ظرفشویی از جنس استنلس استیل رو خریداری کنید.

اگر آشپزخانه همیشه مملو از بچه هایی که دوست دارن همه چیز را لمس کنن یا تمیز کردن دستگاه یکی از ملزومات آشپزخانه شماست ، از فولاد ضد زنگ مشکی این برند استفاده کنید که دستگاه رو  در برابر خراش و اثر انگشت محافظت میکنه .

اگر میخواین یک ظاهر کلاسیک رو انتخاب کنید ، یک ماشین ظرفشویی بوش سیاه یا سفید رنگ رو انتخاب کنید .

ara-service_ Dishwashers ideas


تمیز کردن کامل ظروف با فناوری شستشوی دقیق


قبل از شستن ظرف ها لازم نیست ظرف های خودتون رو بشویید . تمام ماشین های ظرفشویی بوش از فناوری PrecisionWash(شستشوی دقیق) برخوردارند ، بنابراین شما نهایت اطمینان رو دارین که ظروف شما هربار تمیز و درخشان میشه .

با استفاده از فناوری شستشوی دقیق ، ماشین ظرفشویی خودتون رو به راحتی شروع کرده و دور شوید سنسورهای هوشمند به طور مداوم پیشرفت شستن ظروف رو در طول چرخه اسکن و بررسی میکنن و بازوهای اسپری قدرتمند و دقیق ، برای تمیز کردن نهایی ، هر مورد از هر بار رو هدف قرار میدن .


ویژگی های خشک کن ماشین ظرفشویی بوش


ماشین ظرفشویی اگر ظرف های شما رو تمیز و خشک نکنه واقعاً کار خودش رو انجام نداده .

در حالی که هر ماشین ظرفشویی بوش دارای فناوری شستشوی دقیق است ، شما این گزینه رو دارید که فناوری خشک کردن را متناسب با سبک زندگی خودتون انتخاب کنید.

تهویه هوای خودکار در ماشین ظرفشویی سری 500 بوش در پایان چرخه به طور خودکار درب رو آزاد میکنه تا رطوبت و هوای تازه برای ظروف خشک تر خارج بشه .

سیستم خشک کردن پایه در تمام ماشین های ظرفشویی بوش است که دارای یک گزینه ضدعفونی کردن( Sanitize) است که هر چرخه رو با یک شستشوی گرم اضافی به پایان میرسونه ، آب رو گرم می کنه که به تمیز کردن و خشک شدن ظروف کمک می کنه.

ara-service dishwasher


قبل از تعمیر ماشین ظرفشویی بوش به نکات زیر توجه کنید


ماشین ظرفشویی شما با عنصر حرارتی فلزی ، آب رو در قسمت پایین دستگاه تا 140فارنهایت گرم میکنه .

بازوهای اسپری در حین توزیع مواد شوینده آب  رو روی ظروف پمپ میکنه بعد از دومین اسپری آب  روی ظروف قسمت گرمایشی دوباره شروع به خشک کردن ظروف میکنه .

درجه حرارت بالا و فشار آب به این معنیه که درب و سایر نقاط باید کاملا فشرده و بسته باشد  تا دچار خرابی نشود .

شما عزیزان در صورت بروز هرگونه مشکلی برای ماشین ظرفشویی خودتون ، میتونید با مراجعه به صفحه درخواست تعمیر ماشین ظرفشویی بوش که در زیر همین متن لینک رو میزارم و میتونید برید و درخواست تعمیر خودتون رو ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن تکنسین ها و مهمندسین آراسرویس مشکل دستگاه شما برطرف کنن .

 

من به تعمیرکار ظرفشویی بوش نیاز دارم

دیدگاه خود را بنویسید

اینستاگرام

به روزترین مطالب تعمیرات

تلگرام

آخرین مطالب در مورد تعمیرات

ساعت کاری آرا سرویس

شنبه تا جمعه - 8:00 - 22:00

تهران. پاسداران

پاسدارن. میدان هروی. خیابان ساقدوش. خیابان زندی 2
تماس با کارشناسان