7 روز هفته، حتی روزهای تعطیل منتظر صدای گرم شما هستیم

  • Info@ara-service.com
  • 021-22504188

پای کدام برند های لوازم خانگی کمتر به تعمیرگاه باز می شود؟

افزایش عمر لوازم خانگی

پای کدام برند های لوازم خانگی کمتر به تعمیرگاه باز می شود؟

یکی از اثاثیه بسیار مهم و ضروری در زندگی روزانه ما لوازم خانگی می باشد. لوازم خانگی موجود در بازار در برندهای مختلفی به چشم می ‌خورد که هر کدام از این برندها دوام و کیفیت خاص خود را دارد. در برخی از این محصولات پس از مدتی استفاده مشکلاتی مشاهده می ‌شود که برای این کار باید از تعمیرکاران حرفه ای به ویژه نمایندگان فروش این برندها درخواست کنید تا مشکل موجود را برطرف نمایند. در این مقاله به بررسی کیفیت برندهای مختلف لوازم برقی خانگی می پردازیم.

کیفیت لوازم خانگی
این وسایل از جمله اثاثیه اصلی خانه هستند که کیفیت و دوام آنها اهمیت فراوانی دارد. هنگام انتخاب این لوازم باید به جستجوی برندهایی با کیفیت بالا بپردازید تا بتوانید وسیله مورد نظر را با قیمت مناسب و مرغوبیت بالا خریداری کنید. در انتخاب لوازم خانگی برای منزل و محل کارتان به ویژه در جهیزیه عروس برندی را انتخاب کنید که علاوه بر زیبایی ظاهری دارای کیفیت بالا باشد و برای مدت طولانی بتوانید از آن استفاده کنید. خدمات پس از فروش نیز در درجه دوم اهمیت قرار می گیرند. پس از مدتی استفاده از این لوازم ممکن است مشکلاتی در آنها مشاهده شود. مدت زمان استفاده تا بروز نقص دستگاه در برندهای مختلف متفاوت است و برخی از آنها خیلی زود مشکل پیدا کرده و باید به تعمیرکار مراجعه کنید. برندهای مختلف نمایندگی تعمیرات لوازم خود را دارند و به ارائه خدمات می پردازند؛ مانند نمایندگی تعمیرات فریجیدر ، نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس ، نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک ، نمایندگی تعمیرات دوو و غیره.

خراب شدن لوازم برقی خانگی
بسیاری از ما پس از خرید لوازم برقی مورد نیاز خود و پس از مدتی استفاده با خرابی آنها رو به رو می شویم. در این حالت باید به یکی از تعمیرگاه های مجاز لوازم خانگی مراجعه کرده و از آنها بخواهیم قطعه خراب را تعمیر کنند. لوازم خانگی تولید شده توسط کشورهای اروپایی کمتر دچار مشکل شده و خریداران کمتری برای اعلام خرابی و یا نقص فنی به تعمیرگاه های ارائه دهنده خدمات آن برند مراجعه می کنند. یکی از دلایل آسیب دیدن لوازم برقی خانگی استفاده نادرست از این وسایل می باشد و در برخی موارد نیز عدم رعایت شرایط و روش اصولی نگهداری از این لوازم موجب بروز مشکلاتی در آنها می شوند؛ بنابراین به هنگام خرید این وسایل دفترچه راهنمای آن را به دقت مطالعه کرده و یا از نمایندگی فروش آن روش نگهداری و استفاده صحیح از این لوازم را بپرسید. به هر حال در صورت بروز مشکل در این وسایل به نمایندگی تعمیرات برند مورد نظر مراجعه کرده و از تعمیرکاران غیر حرفه ای برای این کار استفاده نکنید.

لوازم خانگی
انتخاب برند مناسب
مشتریان مختلف هنگام تهیه لوازم خانگی از برندهای معتبر و مشهور خرید خود را انجام می دهند زیرا سابقه کیفیت و خدمات مناسب این برندها اعتماد آنان را برای خرید تولیداتشان به خوبی جلب کرده اند. برندهای معتبر مانند فریجیدر، وستینگهاوس، جنرال الکتریک و دوو که دارای نمایندگی تعمیرات با ارائه خدمات مناسب هستند کمتر دچار خرابی می شوند و به راحتی می توانید برای مدت طولانی از آنها استفاده کنید. برندهای ناشناخته و یا نوظهور نیز هنوز آزمایش خود را برای کیفیت و میزان خرابی محصولاتشان پس نداده اند، بنابراین بهتر است از برندهای مشهور با مارک معتبر لوازم خانگی مورد نظر خود را خریداری نمایید. در انتخاب برند مورد نظر به نکاتی از قبیل روش استفاده، میزان مصرف انرژی، سهولت به کارگیری و همچنین تنوع محصولات توجه کنید و سپس اقدام به خرید نمایید.

اشتراک گذاری :

دیدگاه خود را بنویسید

اینستاگرام

به روزترین مطالب تعمیرات

تلگرام

آخرین مطالب در مورد تعمیرات

ساعت کاری آرا سرویس

شنبه تا جمعه - 8:00 - 22:00

تهران. پاسداران

پاسدارن. میدان هروی. خیابان ساقدوش. خیابان زندی 2
تماس با کارشناسان