7 روز هفته، حتی روزهای تعطیل منتظر صدای گرم شما هستیم

  • Info@ara-service.com
  • 021-22504188

تعمیر یخچال و فریزر دوو

ara-service....

تعمیر یخچال و فریزر دوو


تعمیر یخچال و فریزر دوو


یخچال و فریزر یکی از ضروری ترین لوازم آشپزخانه شماست که شرایط سرما رو برای نگهداری انبوهی از غذاها و نوشیدنی های تازه فراهم میکنه .

یخچال و فریزر شما به طور خاص طراحی شده است تا یک فضای داخلی دائماً خنک داشته باشه ، به همین دلیل زمانی که یخچال گرم میکنه میتونه یک مشکل آزار دهنده باشه .

یخچال های گرم میتونن باعث خراب شدن غذا و خراب شدن نوشیدنی های سرد یخبندان بشن . برای کمک به شما در رفع این مشکل ، برخی از اطلاعات مفید درباره دلایل گرم بودن یخچال و فریزر دوو رو برای شما ارائه خواهیم داد .


عیب یابی و تعمیر یخچال و فریزر دوو


اگر فهمیدین که مزه آب در یخچال شما تغیر کرده زمانش فرارسیده که فیلتر یخچال رو عوض کنید . در ادامه به روش تعویض فیلتر می پردازیم .

نگهداری و تعمیر یخچال فریزر دوو یکی از مؤلفه های اصلی در افزایش طول عمر دستگاه شماست و برای کمک به جلوگیری از مشکلات تعمیر فریزر و یخچال دوو ، ما راهنمای چگونگی انجام برخی از کارهای معمول نگهداری رو ایجاد کرده ایم.

یخچال خیلی پر باشه

یخچال شما به لطف هوای سردی که به طور مداوم از طریق دستگاه پخش میشه ، در دمای مناسب باقی میمونه . اگر موارد زیادی در یخچال باشه ، ممکنه هوای سرد به درستی گردش نکنه و در نتیجه یخچالی گرم بشه.

کاملاً معموله که اگر یخچال بیش از حد پر بشه ، احساس گرما میکنه و این مشکل به وضوح قابل حله .

به سادگی مواردی را که نیازی به اونا ندارید از دستگاه خارج کنید و ظرف چند ساعت بررسی کنید تا دوباره سرد باشه .

اگر به نظر میرسه واحد در دمای مناسبه ، مشکل شما برطرف شده . در غیر این صورت ، احتمالاً یک یا چند مورد از اجزای داخلی یخچال شما مشکل بزرگتری داره.

یخ زدایی کردن فریزر

شما نمیخواهید یخ زدگی بیش از حد در فریزر شما بوجود بیاد ، چون این امر برای دستگاه شما مشکلات ایجاد میکنه که در نتیجه نیاز به تعمیر فریزر دارید .

بهترین راه برای جلوگیری از تجمع یخ زدگی اینه که اطمینان حاصل کنید یخچال فریزر شما به طور مرتب از یخ زدایی خارج میشه .

بسیاری از فریزرهای مدرن امروزی از تنظیمات خود زدایی استفاده می کنن که به طور معمول واحد رو آب میکنه .

مطمئن بشید که این تنظیم روی دستگاه شما انتخاب شده ، اطمینان حاصل کنید که به خودی خود یخ زدایی میشه .

اگر فریزر قدیمی دارید ، یا اگر تنظیمات یخ زدایی واحد شما کار نمیکنه ، می تونید با خاموش کردن دستگاه و ذوب شدن یخ زدگی ، دستگاه رو به صورت دستی یخ زدایی کنید.

شاید لازم باشه یخبندان اضافی رو با دست خراش بدین ، چون ذوب شدنش به تنهایی بسیار زمان بره .

اگر پس از تلاش برای یخ زدایی ، فریزر شما بیش از حد یخ زدگی ایجاد کرد ، حتماً از خدمات تعمیر یخچال و فریزر دوو کمک بگیرید.

لامپ یخچال دوو سوخته

بارزترین دلیل روشنایی یخچال دوو که کار نمیکنه لامپ سوخته اس. این لامپ نیاز به تعویض منظم داره ،

اگر گمان می کنید لامپ شما سوخته ، باید اون رو از دستگاه برداشته و در صورت شکستگی و منطقه تاریک بررسی کنید ، که هردو نشونه تعویض کردن لامپه .

اگر به نظر برسه لامپ در وضعیت خوبی قرار داره ، ممکنه بخواهید سوکت خالی رو بازرسی کنید ، چون یک سوکت کثیف یا خراب میتونه منجر به ایجاد یخچالی بشه که روشن نمیشه .

قبل از هرگونه تعمیر ، حتما یخچال رو از برق بکشید. بازرسی یا قرار دادن هر چیزی در پریز برق ، می تونه منجر به برق گرفتگی و مرگ احتمالی بشه .

بعد از اطمینان از اینکه برق به دستگاه وارد نمیشه ، می تونید پس از جدا کردن یخچال از پریز برق ، با پارچه ای گرم و مرطوب سوکت رو تمیز کنید تا از برق گرفتگی جلوگیری کنه ، اما اگر خراب باشه ، برای کمک به خدمات تعمیر یخچال و فریزر دوو برای تعویض نیاز دارید .

سیم پیچ های کندانسور فریزر دوو رو تمیز کنید

سیم پیچ های خازنی فریزر دوو برای حفظ درجه حرارت پایین بسیار حیاتیه و کویل های کندانسور کثیف برای حفظ شرایط سرد واحد شما باید کار بیشتری کنند.

برای جلوگیری از مشکلات دما ، باید حداقل هر سه ماه کویل های کندانسور واحد خود رو کاملا تمیز کنید.

می تونید به سیم پیچ های کندانسور در قسمت پشت یا پایین دستگاه دسترسی پیدا کنید. خیالتون راحت باشه که اطراف خود رو با دست تمیز کنید یا جارو برقی بگیرید.

قبل از تمیز کردن ، حتماً فریزر خود رو از برق بکشید ، چون لمس سیم پیچ در هنگام کار می تونه آسیب جدی ببینه .

اگر سیم پیچ های واحد شما تمیز باشه ، اما هنوز هم در سردی مشکل داره ، ممکنه اجزای داخلی اون مشکلات بزرگتری داشته باشه.

برای رفع مشکلات خود از یک متخصص تعمیر یخچال و فریزر دوو خدمات آراسرویس کمک بگیرید .

مهر و موم درب فریزر دوو رو بررسی کنید

مهر و موم درب فریزر تضمین میکنه که درجه حرارت سرد در واحد شما به دام افتاده و شرایط ایده آل برای یخ و کالاهای منجمد رو فراهم میکنه .

اگر در واحد خود متوجه نوسان یا گرم شدن درجه حرارت شدید ، ممکنه مشکل مربوط به خرابی مهر و موم باشد.

برای جلوگیری از مشکلات درزگیری درب ، مهمه که به طور مرتب مهر و موم رو از نظر آسیب یا خرابی بررسی کنید.

اگر در اطراف مهر و موم گرد و غبار یا زباله مشاهده کردین ، باید اون رو تمیز کنید ، اما مهمتره که به دنبال شکاف ، سوراخ ، اشک یا سایر علائم شکسته شده مهر و موم باشید.

در صورت دیدن علائم آسیب دیدگی ، می تونید برای فریزر خود مهر و موم درب جایگزین سفارش بدین .

اگر مهر و موم خوب به نظر میرسه  ، اما هنوز هم ناهماهنگی دما رو مشاهده می کنید ، ممکنه زمانش  فرا رسیده که با یک تکنسین تعمیر یخچال و فریزر دوو آراسرویس تماس با ما داشته باشید .

 


انواع فیلتر آب یخچال و فریزر دوو


قبل از اقدام به تعویض فیلتر آب ، باید بدونید که یخچال شما از چه نوع فیلتری استفاده میکنه . سه نوع فیلتر تصفیه آب یخچال و فریزر دوو وجود داره و هر کدام در مکان دیگری از دستگاه قرار دارن:

فیلتر های پیچشی : این فیلترها که به اونها فیلترهای چهار چرخشی نیز گفته میشه ، که معمولاً در داخل یخچال نصب میشن ، در گوشه سمت راست بالای دستگاه یافت میشن . این فیلترها برای نصب دارای مکانیزم انتشار پیچش هستند.

فیلتر آب خطی : این نوع فیلترها به خط آب ورودی در پشت دستگاه شما متصل میشن . برای یافتن این فیلتر ، باید یخچال خودتون رو از دیوار فاصله بدین و پشت اون رو بررسی کنید .

فیلتر آب فشاری : این فیلتر درون یخچال نصب میشه و معمولاً در یکی از سه مکان قابل مشاهده هستن ، در گوشه سمت راست بالای یخچال ، در یک محفظه جلویی در پایین یخچال یا پشت مشبک یخچال . این یک دکمه فشار داره که به شما امکان میده فیلتر رو بیرون بیارید.


نتیجه گیری


آسونه که تصور کنید که یک چراغ یخچال و فریزر که کار نمیکنه فقط یک مسئله جزئیه ، اما در واقع ، این ناراحتی میتونه به مشکلات بزرگتر منبع تغذیه دستگاه شما مربوط بشه .

با داشتن دانش کافی در مورد علل متداول مشکل های جزئی و بزرگ ، شما در موقعیت ایده آل برای حل مشکل ، بازگرداندن یخچال و فریزر خود قرار می گیرید و از نظر عملکرد نتیجه مطلوبی می گیرید .

برای کمک به همه مشکلات تعمیر یخچال و فریزر دوو ، حتما با خدمات آراسرویس بخش تماس با ما ارتباط بگیرید.


تعمیر یخچال و فریزر دوو آراسرویس


بسیاری از خانواده ها غالباً از نگهداری فریزر و یخچال چشم پوشی می کنند ، اما بازرسی منظم از لوازم شما عملکرد صحیح اون رو برای سالهای آینده تضمین میکنه . برای تعمیر یخچال در اصفهان با ما همراه باشید.

اگر میدونید چطور می تونید کارهای معمول تعمیر و نگهداری را دستگاهتون انجام بدین ، می توانید طول عمر یخچال و فریزر خود رو افزایش بدین .

متأسفانه ، تعمیر و نگهداری منظم نمیتونه از بروز همه مشکلات تعمیرات یخچال و فریزر جلوگیری کنه .

اگر به مشکل خاصی برخوردید و نمی تونید اون رو برطرف کنید ، حتما با تکنسین آراسرویس تعمیر یخچال و فریزر دوو  در ارتباط باشید .

 

من به تعمیرکار یخچال فریزر دوو نیاز دارم

دیدگاه خود را بنویسید

اینستاگرام

به روزترین مطالب تعمیرات

تلگرام

آخرین مطالب در مورد تعمیرات

ساعت کاری آرا سرویس

شنبه تا جمعه - 8:00 - 22:00

تهران. پاسداران

پاسدارن. میدان هروی. خیابان ساقدوش. خیابان زندی 2
تماس با کارشناسان