7 روز هفته، حتی روزهای تعطیل منتظر صدای گرم شما هستیم

  • Info@ara-service.com
  • 021-22504188

تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت

ماشین لباسشویی ایندزیت -آراسرویس

تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت


تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت


ماشین های لباسشویی Indesit دارای فناوری های ویژه ای هستند که باعث تمیز شدن کامل هر نوع لباس میشن . این برند طیف گسترده ای از ماشین لباسشویی مستقل ، یکپارچه و توکار رو داره که از بین ماشین های لباسشویی استاندارد و باریک انتخاب می کنید تا در هر آشپزخانه ای متناسب باشه. شما می تونید براساس نیازتون به شستشوی متغیر، از 4 کیلوگرم ، 6 کیلوگرم ، 8 کیلوگرم و 10 کیلوگرم ، همراه با بهترین لوازم کارآمد انرژی ، مانند ماشین های لباسشویی A +++ رو ترکیب کنید. شرکت ایندزیت همچنین ماشین لباسشویی در طیف گسترده ای از رنگ ها از جمله سیاه و نقره ای تولید میکنه . و خدمات بزرگ آراسرویس میتونه با کمترین زمان و بهترین عملکرد در صورت بروز مشکل ماشین لباسشویی ایندزیت شمارو تعمیر کنه .


عملکرد ماشین لباسشویی ایندزیت


با  زدن کلید Push & Go فقط 1 فشار طول می کشد تا چرخه لباسشویی با 30 درجه سانتی گراد و 45 دقیقه زمان لباس های شمارو تمیز و دراختیار شما قرار بده .

ویژگی های ماشین لباسشویی ایندزیت

  1. ظرفیت بزرگ 6 کیلوگرم. سرعت چرخش سریع و کم مصرف 1200 دور در دقیقه. رنگ سفید
  2. چرخه میکس رنگ به شما این امکان رو میده لباس های رنگی مخلوط رو با اطمینان و در دمای 40 درجه و در کمتر از یک ساعت بشویید  و همیشه از رنگ های تمیز و زنده لذت ببرید.
  3. با تطبیق مقدار آب مصرفی متناسب با نیاز چرخه ، کمترین هدررفت آب صورت میگیرد که به صرفه جویی و در آن و هزینه قبوض شما کمک فراوانی میکنه .
  4. یک شستشوی ایمن ، موثر و ملایم برای کودک گرانبهای شما ، روی لکه های خشک شده معجزه میکنه و مواد حساسیت زای معمول رو از بین میبره .
  5. با استفاده از چرخه دمای پایین 40 درجه و تنها در 59 دقیقه لکه ها رو از روی مواد مصنوعی شما پاک میکنه .
  6. به طور خاص برای مراقبت بیشتر از مواد پنبه ای شما در عین از بین بردن لکه ها در 40 درجه طراحی شده .
  7. یک چرخه اختصاصی که برای شستشوی کفش ورزشی ، از بین بردن بو و عرق و در عین حال محافظت از شکل کفش مناسب است.
  8. لباسشویی رو با گزینه تأخیر به زمانی اختصاص دهید که مناسب شما باشه . به سادگی برنامه رو تنظیم کنید و به دستگاه خود اجازه دهید بقیه کارها رو انجام بده .

  ara-service_ Washing Machines


مشخصات معمول ماشین لباسشویی ایندزیت

  1. برنامه های خودکار
  2. گزینه های سرعت چرخش متغیر
  3. کنترل فوم
  4. کنترل تعادل
  5. نشانگر پیشرفت LED
  6. گزینه های تأخیر شروع مداوم

عیب یابی و تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت


دکمه روی ماشین لباسشویی چشمک میزنه

ماشین های لباسشویی جدید ایندزیت دارای یک سری چراغ های نشانگره که برای نشون دادن یک خطای احتمالی ، چشمک می زنند خطاهایی مثل : چشمک قبل از شستشو : نشون میده که ماشین لباسشویی در پر شدن ناموفقه . شلنگ های پر کننده رو بررسی کنید تا مطمعن شید که به درستی روشن شده و همچنین انسداد ، نشتی یا انقباض در لوله نیز بررسی بشه . چرخش نور چراغ چشمک زن : نشون میده که ماشین لباسشویی بار شستشو رو بیش از حد یا نامتعادل دونسته . ما توصیه می کنیم لباس ها رو بردارید ، بار رو بطور مساوی تقسیم کنید برای شستشو و دوبار چرخه رو راه بندازین . نور چشمک زن رو خاموش کنید : نشون میده که ماشین لباسشویی یک دور چرخش برای شستنش تموم شده . اگر چراغ های شستشو و چرخش همزمان روشن بشن ، این نشون میده انسداد احتمالی فیلتر یا قسمت تخلیه آب اون ایجاد شده . Automatic Washing Machines ara-service


ما توصیه می کنیم کتابچه راهنمای خود دستگاه رو بررسی کنید ، چون مدل ها متفاوت هستن . در صورت مشکل جدی تر و نیاز به کمک متخصصین ما برای تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت و ثبت درخواست در خدمت شما هستند .

من به تعمیرکار ماشین لباسشویی ایندزیت نیاز دارم

دیدگاه خود را بنویسید

اینستاگرام

به روزترین مطالب تعمیرات

تلگرام

آخرین مطالب در مورد تعمیرات

ساعت کاری آرا سرویس

شنبه تا جمعه - 8:00 - 22:00

تهران. پاسداران

پاسدارن. میدان هروی. خیابان ساقدوش. خیابان زندی 2
تماس با کارشناسان