7 روز هفته، حتی روزهای تعطیل منتظر صدای گرم شما هستیم

  • Info@ara-service.com
  • 021-22504188

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در اصفهان ،  شامل کلیه خدمات تعمیر و تعویض پنل درج شده در لیست خدمات پس از فروش این نمایندگی می باشد. در این مرکز کلیه خدمات مربوط به تعمیر تلویزیون ال جی، تلویزیون ال ای دی، تلویزیون هوشمند، پنل ال ای دی و ال سی دی با گارانتی جهت جلب رضایت و آسایش همشهریان عزیز ارائه می گردد.

کلیه تعمیرات در مرکز خدمات ال جی با شش ماه گارانتی انجام می شود. این ضمانت نامه پس از اتمام خدمات به صورت کتبی در اختیار شما مشتریان گرامی قرار خواهد گرفت.

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در اصفهان

مهندسین و کارشناسان شاغل در مرکز خدمات ال جی با سالها تجربه در زمینه تعمیرات قادر به رفع تمامی ایرادات و رفع مشکلات تلویزیون ال جی می باشند. گزینه اعزام تعمیرکار به منزل شما راهی است که توسط مدیران مرکز تعمیر تلویزیون ال جی ارائه شده است که برای راحتی مشتریان و اعضای خانواده ما ایجاد شده است.

کارگران به تمامی شهرستان های تهران (اسلامشهر، شهریار اندیشه، پاکدشت، ورامین) اعزام می شوند. این مرکز با ایجاد شعبه در شهرهای تهران، آرایشگر را قادر می سازد در مدت زمان کوتاهی برای خدمات تلویزیونی در محل مشتری حضور داشته باشد.

 


نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان

خدمات تعمیر تلویزیون ال جی در اصفهان به دو صورت انجام می شود. راه اول این است که تلویزیون خود را به نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در اصفهان ببرید و تلویزیون را به متخصص تعمیر تلویزیون ال جی تحویل دهید.

به این ترتیب تعمیرگاه تمام کارهای لازم برای نگهداری و تعمیر تلویزیون شما را انجام می دهد. روش دوم دریافت درخواست مالک دستگاه برای ‘تعمیر تلویزیون ال جی در محل’ و حضور کارشناس تعمیر به صورت زنده در محل است.

تعمیر تلویزیون LG در محل اصفهان

تعمیر تلویزیون ال جی در محل اصفهان مناسب و نمایندگی این محصول تفاوتی ندارد و هر دو سرویس توسط متخصصین مجرب و با مدرن ترین تجهیزات روز انجام می شود. جهت رضایت و آسودگی بیشتر کاربران، کلیه خدمات ارائه شده توسط متخصصین این مرکز دارای شش ماه گارانتی و ضمانت نامه کتبی می باشد.

خدمات سریع

با مرکز تعمیرات مرکزی تماس بگیرید و مدل و مشکل دستگاه را از طرف خود اطلاع دهید و در اسرع وقت کارشناس تعمیر تلویزیون را با قطعات مورد نیاز به محل خود اعزام کنید.

گارانتی تعمیر دستگاه

ما با چندین شعبه در سراسر اصفهان و ماهرترین تکنسین ها تلویزیون خراب شما را به بهترین شکل و احتمالا در محل مورد نظر شما تعمیر می کنیم.

رضایت مشتری

هدف نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی این است که با خدمات و تعمیرات سریع و با کمترین هزینه ممکن و با قطعات اصلی تلویزیون رضایت شما را جلب کند.

مزایای تعمیر و نگهداری مرکز خدمات ال جی

تعمیر تلویزیون های سامسونگ توسط متخصصان با استفاده از تجهیزات مدرن، کیفیت دستگاه اصلی را بازیابی می کند و به کاربر امکان استفاده مجدد از دستگاه جدید و سالم را می دهد.
یکی از مهمترین مزیت های مرکز مجاز تعمیر تلویزیون سامسونگ توسط سیما، ارائه دوره های آموزشی برای تکنسین های نصب می باشد. از این رو تکنسین های این گروه همواره با آخرین تکنولوژی ها به روز هستند. این تجربه تشخیص تلویزیون های جدید و تعمیر و بازیابی تلویزیون را برای این تعمیرکاران آسان تر می کند.
علاوه بر این کارشناسان ما نکات و توصیه های مهمی را در زمینه نگهداری و استفاده از تلویزیون به شما می دهند تا بتوانید بهترین استفاده را از تجهیزات دستگاه خود ببرید. برای درخواست تعمیرکار می توانید فرم تماس را پر کنید و یا با شماره های مجاز سیما تماس بگیرید تا تلویزیون شما در کمترین زمان ممکن تعمیر شود.

تعمیر تلویزیون ال جی در منزل

هنگامی که مصرف کنندگان با یک ایراد در دستگاه تلویزیون خود مواجه می شوند، نگرانی های مختلفی در مورد اینکه آیا تلویزیون را برای تعمیر ببرند و چگونه تلویزیون را جابجا کنند، دارند. یک روز طول می کشد تا تسویه شود و…
باید بگوییم که ال جی سرویس با ارائه خدمات تعمیر تلویزیون ال جی در محل به کابوس تعمیر دستگاه شما پایان داده و با تعمیر تلویزیون در محل مورد نظر شما آن را به آسان ترین روش تعمیر تبدیل کرده است.

در صورت بروز مشکل در تلویزیون می توانید با مراجعه به وب سایت و کانال ارتباطی سرویس ال جی، تماس با مجموعه، مراجعه حضوری، ثبت درخواست آنلاین، دستگاه خود را تعمیر کنید.

تعمیرکار تلویزیون

متخصصان زبده این مجموعه با سال ها تجربه درخشان در تعمیر انواع مدل های تلویزیون ال جی با توجه به مشکلاتی که در تلویزیون شما و همچنین در مدل های تبلیغ شده پیش می آید به مشکلات موجود در دستگاه شما و همراه با موارد لازم توجه نمایند.

تجهیزات و قطعات یدکی و مرتبط با تلویزیون به محل مورد نظر ارسال می گردد.
پس از بررسی کامل و یافتن قطعه معیوب، پس از اعلام برآورد هزینه تعمیر و با رضایت شما نسبت به تعمیر دستگاه اقدام می کنند. همچنین اگر منشا ایراد مربوط به قطعه دیگری باشد نیز بررسی و تعمیر می شود تا از بروز مجدد این خرابی جلوگیری شود.

 

مزیت های تعمیر در مرکز ال جی سرویس

از مزایای تعمیر تلویزیون ال جی در منزل می توان به موارد زیر اشاره کرد: تسریع در روند تعمیر، کاهش هزینه ها به دلیل هزینه حمل و نقل تلویزیون، جلوگیری از آسیب دیدن پنل در حین جابجایی و ….
بنابراین تعمیر منزل یکی از بهترین گزینه ها برای تعمیر تلویزیون ال جی در منزل می باشد. همچنین با توجه به اعتماد کاربران استفاده کننده از خدمات این مجموعه، حداقل مدت زمان 6 ماه برای تنظیمات انجام شده تضمین می شود.

خرابی های معمول در تلویزیون LG

در زیر چند نمونه از خرابی های متداول و مشکلات تلویزیون ال جی را برای شما بررسی میکنیم که در نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در اصفهان به آن بر خورد کرده ایم. 

تلویزیون صدا دارد اما تصویر ندارد

این مشکل در تلویزیون های ال جی کاملا رایج است و دلایل مختلفی دارد که به تفصیل به شرح آن می پردازیم. به طور کلی، عدم وجود تصویر به این معنی است که مادربرد به درستی کار می کند و بقیه اجزای تلویزیون باید بررسی شوند. اولین مشکلی که در صورت عدم وجود تصویر ظاهر می شود خرابی نور پس زمینه است، در واقع نور پس زمینه، نور پس زمینه پشت تلویزیون LCD است.

صفحه نمایش تلویزیون ال سی دی شبیه دوربین فیلمبرداری است. به طوری که وقتی پشت آپارتمان نوری نیست هیچ عکسی نبینید. در اصل، یک صفحه LCD را می توان به عنوان یک دستگاه دینامیک یا دیجیتال نشان داد. هنگامی که نور به صفحه می تابد، یک تصویر ظاهر می شود.

 

خرابی برد پاور

این سوال پیش می آید که نبود تصویر چه ربطی به برد برق دارد؟ لازم به ذکر است که ولتاژ مورد نیاز برای نور پس زمینه تلویزیون از منبع تغذیه تامین می شود و در صورت آسیب دیدن قسمت خروجی نور پس زمینه تصویر تلویزیون قطع می شود اما سایر قسمت ها به خوبی کار می کنند.

در واقع، این کار را فقط یک متخصص می تواند انجام دهد تا تشخیص دهد که خرابی ناشی از نور پس زمینه (چراغ های LED) است یا قدرت تلویزیون.

علت قطع وصل شدن تصویر تلویزیون

معمولاً چنین خرابی ناشی از نور پس زمینه تلویزیون است، چنین مشکلی در تلویزیون های 47 اینچ و بالاتر رخ می دهد. دلیل این مشکل خرابی برخی از لامپ های ال ای دی است، در صورت آسیب دیدن حداقل یک لامپ ال ای دی، تلویزیون به صورت خودکار محافظت می شود (بخشی از حفاظت خودکار فعال می شود). در بیشتر موارد، مشکل با تعمیر یا تعویض نور پس زمینه حل می شود.
مشکل دیگری که می تواند باعث این مشکل شود، خرابی آنتن تلویزیون است. برای اینکه متوجه شوید مشکل از آنتن تلویزیون است به قسمت تنظیمات تلویزیون رفته و در قسمت پشتیبانی گزینه Image Test را انتخاب کنید، اگر در این تست مشکلی برای تصویر وجود نداشت احتمالا باید آنتن تلویزیون خود را کنترل کنید. البته گاهی خرابی کابل hdmi و av باعث این مشکل می شود. برای اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله دلیل قطع شدن تصویر تلویزیون به تعمیر تلویزیون ال جی در اصفهان مراجعه کنید.

نبودن تصویر به علت خرابی برد تیکان تصویر

بر تیکان یا برد تصویر اگر تلویزیون دارای نور پس زمینه باشد و تصویر آبی تیره را ببیند. به احتمال زیاد برد تیکان خراب شده است وظیفه برد تیکان ارسال تصویر به پنل تلویزیون و هماهنگی تصویر با سایز پنل می باشد. معمولا اگر خارها خوردگی نداشته باشند قابل تعمیر هستند البته اکثر تخته ها در اثر آب خوردگی خراب می شوند. برای اطلاعات بیشتر به مقاله تلویزیون ال جی صدا دارد اما تصویر ندارد مراجعه کنید.

عیب یابی و تعمیر تلویزیون ال جی

شایع ترین خرابی تلویزیون های ال ای دی سری LN ال جی، نور پس زمینه تلویزیون است. مشکل این است که تصویر تلویزیون قطع می شود، اما تلویزیون صدا دارد. این مشکل به روشنایی بک لایت های LED تلویزیون مربوط می شود و دلیل این خرابی هماهنگ نبودن برد برق تلویزیون با ال ای دی ها و روشن شدن لامپ ها است.

تعمیر تلویزیون ال جی در منزل و اصلاح روی برد برق انجام می شود تا خرابی مجددا تکرار نشود. بک لایت تعمیر با قطعات اصلی و با شش ماه گارانتی 42ln5420-47ln5420-42ln540v-42ln5440

تعمیر تلویزیون های سری LN ال جی

خطای سری lb

از نور برای روشن کردن صفحه تلویزیون استفاده می شود تا تصویر به وضوح قابل مشاهده باشد. خرابی نور پس زمینه تلویزیون در این مدل تلویزیون بیشتر در مدل های 32 و 42 دیده می شود. پس از تعمیر نور پس زمینه باید اصلاح صورت گیرد تا خطا تکرار نشود.

تعمیرات نور پس زمینه با استفاده از قطعات اصلی سری lb انجام می شود و از قطعات افترمارکت استفاده نمی شود. تعمیر بک لوت یکی از کارهای تخصصی تعمیر تلویزیون ال جی است که باید توسط کارشناسان متخصص انجام شود. کارشناسان ما تخصص لازم برای تعمیر تمامی مدل های تلویزیون ال جی را دارند.

خرابی برد پاور سری LB.

خرابی برد پاور به چندین روش گفته می شود. رایج ترین مشکل منبع تغذیه، IC نور پس زمینه معیوب است که باعث می شود تصویر تلویزیون خاموش و روشن شود و پس از چند دقیقه کارکرد به طور کامل قطع شود. البته این مشکل مشابه است. خطای LED این تلویزیون است. تعمیر سیم برق در منزل انجام می شود.

حافظه تلویزیون را پاک کنید

یکی از رایج ترین مشکلات تلویزیون های 42LB540V که به عنوان گیرنده نیز شناخته می شوند، این است بعد از خاموش و روشن کردن تلویزیون حافظه تلویزیون پاک می شود. بعد از روشن کردن مجدد تلویزیون تمام تنظیمات حذف خواهد شد.

تلویزیون دوباره کانال ها را جستجو می کند و تنظیمات حذف می شود، رنگ و نور تلویزیون حذف می شود. این مشکل به دلیل خرابی آی سی حافظه برد اصلی تلویزیون ایجاد می شود. باید تعویض شود در برخی موارد با تعویض آی سی حافظه مشکل حل نمی شود. و مجبور به تعویض کل مادربرد شد

خرابی تلویزیون ال جی در برخی مدل ها

تعمیر تلویزیون ال جی مدل 42lb6700 و 42lb6900
این مدل تلویزیون دارای لامپ بسیار قدرتمندی است که روشنایی زیادی دارد. اما رایج ترین مشکل تلویزیون در این مدل تیره بودن نیمی از تصویر به دلیل خرابی نور پس زمینه است که به روشی کاملا غیرعادی قابل تعمیر و ترمیم است. تعمیرات توسط خانه اصلی و با گارانتی انجام می شود.

تعمیر تلویزیون ال جی سری LF

تعمیر تلویزیون ال ای دی مدل 55LA62100
تلویزیون سریال 42lb552v
این مدل های تلویزیون دارای تیونر داخلی هستند و یک مشکل رایج در این مورد این است که حافظه تلویزیون با هر بار خاموش شدن و پس از خاموش شدن پاک می شود. ترمیم است. تعمیرات توسط خانه اصلی و با گارانتی انجام می شود.

تعمیر تلویزیون ال جی سری LF

تعمیر تلویزیون ال ای دی مدل 55LA62100
تلویزیون سریال 42lb552v
این مدل های تلویزیون دارای تیونر داخلی هستند و یک مشکل رایج در این مورد این است که حافظه تلویزیون با هر بار خاموش شدن و پس از خاموش شدن پاک می شود.

 

 

 

اشتراک گذاری :

دیدگاه خود را بنویسید

اینستاگرام

به روزترین مطالب تعمیرات

تلگرام

آخرین مطالب در مورد تعمیرات

ساعت کاری آرا سرویس

شنبه تا جمعه - 8:00 - 22:00

تهران. پاسداران

پاسدارن. میدان هروی. خیابان ساقدوش. خیابان زندی 2
تماس با کارشناسان