7 روز هفته، حتی روزهای تعطیل منتظر صدای گرم شما هستیم

  • Info@ara-service.com
  • 021-22504188

تعمیر کولر گازی سامسونگ

air conditioner samsung - ara-service

تعمیر کولر گازی سامسونگ


تعمیرات کولر گازی سامسونگ


کولرهای گازی از اصول کار و اجزای اساسی شبیه به یخچال خونگی بهره مندن . یخچال ها معمولا از برق برای انتقال گرما از فضای خنک یخچال و فریزر به محیط نسبتاً گرم خونه استفاده می کنن. به همین ترتیب ، یک کولر گازی از انرژی برای انتقال گرما از فضای داخلی خونتون به محیط نسبتاً گرم بیرون استفاده می کنه. یک کولر گازی با کوئل داخلی بسته به نام اواپراتورش خونه شما رو خنک می کنه. کندانسور ، یک سیم پیچ گرم در فضای باز ، گرمای جمع شده رو به سمت بیرون هدایت می کنه. سیم پیچ اواپراتور و کندانسور از نوع لوله های مارپیچی اند که توسط پره های آلومینیوم احاطه شده اند. این لوله ها معمولاً از مس ساخته میشن. یک پمپ ، به اسم کمپرسور ، یک مایع انتقال حرارت (یا مبرد) رو بین اواپراتور و کندانسور حرکت میده. پمپ مبرد رو از طریق مدار لوله ها و باله ها در سیم پیچ ها مجبور به حرکت میکنه . Samsung Electronics to Launch Wind-Free™ Air Conditioner at CES 2017 – Samsung Global Newsroom


نکاتی مهم درباره تهیه هوا در کولرگازی سامسونگ


فیلترها ، سیم پیچ ها و پره های کولر گازی برای عملکرد بهترش در طول استفاده از دستکاه خیلی مهمه و نیاز به تعمیر و نگهداری منظم داره . بی اهمیتی به تعمیر و نگهداری لازم ،  عملکرد تهویه مطبوع رو به شدت پایین میاره در حالی که مصرف انرژی به صورت مداوم بالا میره . مهم ترین کاری که تهویه مطبوع شما رو تضمین می کنه ، تعویض یا تمیز کردن منظم فیلتر های کولرگازیتونه  . فیلترهای کثیف جریان هوای طبیعی رو مسدود میکنه و کارایی سیستم رو بسیار کاهش میده . تعویض فیلتر کثیف و خراب با فیلتر نو و تمیز باعث میشه مصرف انرژِی کولرتون 5 تا 15 درصد کاهش پیدا کنه که این درصد قابل در زمینه کیفیت کولر گازی شما داره . ara-service


تعمیرات کولرگازی سامسونگ توسط تکنسین های ما


زمانی که کولرگازی شما دچار مشکل اساسی میشه که به رسیدگی بیشتری نیاز داره ، شما به یک تکنسین متخصص نیاز دارین که آموزش دیده باشه و بتونه مشکل دستگاه شما رو حل کنه مواردی که یک تکنسین از طرف ما هنگام تعمیر کولر گازی شما انجام میده به شرح زیر :

  1. مقدار صحیح مبرد رو بررسی می کنه.
  2. با استفاده از دستگاه نشت یاب ، نشت مبرد رو آمایش می کنه.
  3. به جای آزادسازی غیرقانونی اون در فضا ، هر مبردی رو که باید از سیستم تخلیه بشه میگیره.
  4. نشت کانال رو در سیستم های مرکزی بررسی و مهر و موم میکنه.
  5. جریان هوا رو از طریق سیم پیچ اواپراتور اندازه گیری میکنه.
  6. توالی کنترل الکتریکی صحیح رو تأیید میکنه و مطمئن میشه که سیستم گرمایش و سیستم خنک کننده نمی تونه به طور همزمان کار کنه.
  7. ترمینال های الکتریکی را بازرسی میکنه ، اتصالات سیم پیچی کولرگازی رو تمیز و محکم میکنه و در صورت لزوم یک نوار چسب یا پوشش غیر رسانا اعمال میکنه .
  8. موتور روغن و تسمه ها رو از نظر سفتی و سایش بررسی میکنه
  9. و در آخر دقت ترموستات رو بررسی میکنه.

ara-service  

من به یک تعمیرکار کولرگازی سامسونگ نیاز دارم

 

دیدگاه خود را بنویسید

اینستاگرام

به روزترین مطالب تعمیرات

تلگرام

آخرین مطالب در مورد تعمیرات

ساعت کاری آرا سرویس

شنبه تا جمعه - 8:00 - 22:00

تهران. پاسداران

پاسدارن. میدان هروی. خیابان ساقدوش. خیابان زندی 2
تماس با کارشناسان